Телефон: 067 509 33 83

Робочі години: Пн-Пт 9:00-18:00


Професійні дезінфікуючі та миючі засоби

Телефон: 067 509 33 83

Робочі години: Пн-Пт 9:00-18:00


Професійні дезінфікуючі та миючі засоби

ДОСТАВКА І ОПЛАТА

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Доставка по Україні здійснюється компаніями-перевізниками "Міст Експрес", "Делівері", "Автолюкс". Вартість доставки згідно тарифів компанії-перевізника.
Оператором "Нова Пошта" здійснюється доставка продукції, яка не містить кислоти у складі.

Після відправки вашого замовлення номер товаро-транспортної накладної прийде у вигляді листа на скриньку електронної пошти, вказану в замовленні. За цим номером ви зможете отримати товар в представництві транспортної компанії у вашому місті при наявності паспорта.
Увага! При доставці товару будь-яким перевізником покупець зобов’язаний перевірити цілісність і комплектацію товару безпосередньо у відділенні перевізника. Ми завжди пакуємо ваші замовлення дуже ретельно і вкладаємо всередину тільки якісний і цілий товар. Але в процесі транспортування іноді відбувається, що вантаж пошкоджується. При виявленні дефектів необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника.
При отриманні товару у компанії-перевізника:
Оглянути цілісність посилки безпосередньо у відділенні компанії-перевізника. Звірте кількість місць в ТТН з фактично отриманим. Перевірте цілісність упаковки (звертайте увагу на розриви, вм’ятини, вдавлення). Розкрийте упаковку, звірте вміст з товарним чеком і огляньте на предмет пошкоджень. У разі виявлення пошкоджень або недостачі Вам необхідно тут же в відділенні перевізника скласти акт-претензію, в якому зафіксувати стан упаковки, наявність маркування на упаковці (крихке) і описати безпосередньо пошкодження або товар? якого не вистачає.
Якщо ви при складанні акта вказуєте себе одержувачем компенсації, то заміна пошкодженого товару або повернення грошей не виробляються.Пам’ятайте, що претензії до перевізника про брак місць, вартості перевезення та пошкодженнях пред’являє отримувач.
Компанії-перевізники претензії після видачі вантажу не приймають.
При недотриманні перерахованих вище пунктів, претензії щодо пошкодженого, втраченого товару ми не приймаємо.
Звертаємо вашу увагу на те, що ваше замовлення зберігається в офісі перевізника протягом 4-х днів, і вже на 5-й день відбувається автоматичне повернення замовлення відправнику.

Made with